گفتگوی دادستان با رئیس جمهور درباره فیلتر تلگرام دروغ محض است

گفتگویی بین دادستان محترم کل کشور و ریاست محترم جمهوری در خصوص فیلترینگ پیام رسان تلگرام صورت نگرفته و مطالب منتشره در این زمینه کذب محض است.

یک مقام دفتر ریاست جمهوری در پی انتشار برخی مطالب جعلی در فضای عمومی ،هر گونه دیدار یا گفتگوی دادستان کل کشور با رئیس جمهور در خصوص موضوع فیلترینگ تلگرام را تکذیب کرد.

یک مقام دفتر رییس جمهور به ایرنا گفت:هیچ گونه دیدار، جلسه و طبعا گفتگویی بین دادستان محترم کل کشور و ریاست محترم جمهوری در خصوص فیلترینگ پیام رسان تلگرام صورت نگرفته و مطالب منتشره در این زمینه کذب محض است.

وی با اعلام اینکه ‘شایعه سازان علاوه بر اهداف سیاسی علیه دولت، بدنبال اختلاف افکنی میان مسوولان و نیز تحریک و ایجاد نارضایتی در میان مردم هستند’، هوشیاری مسوولان و رسانه ها را خواستار شد و گفت: انتظار می رود مسوولانی که به رسانه های عمومی دسترسی و اطلاعات موثق دارند، این شایعات را بلافاصله تکذیب کنند. در حالیکه متاسفانه شاهدیم برخی چهره های سیاسی در صفحات شخصی خود و نیز معدودی از رسانه ها نیز این شایعه کذب را بازنشر کرده اند.

این مقام دفتر رییس جمهور ادامه داد: همانطور که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز امروز اعلام کردند، دولت تصمیمی در خصوص فیلترینگ پیام رسانهای اجتماعی و از جمله تلگرام نداشته است.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر حمایت از پیام رسانهای داخلی و همچنین اقدامات گسترده دولت در این راستا، گفت: دکتر روحانی در دیدار نوروزی با مسوولان دستگاههای اجرایی تاکید کرده بود که راهبرد دولت در دسترسی مردم به عموم پیام رسانها فیلترینگ نیست.

منبع: عصرایران

دیدگاهتان را بنویسید