واکنش روحانی به فیلتر شدن تلگرام: کام مردم را تلخ نکنید

رییس‌جمهور در واکنش به مطرح شدن بحث فیلترینگ تلگرام گفت: بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام‌رسان‎ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی.

به گزارش خبرآنلاین، طرح بحث احتمال فیلتر شدن تلگرام از سوی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنان واکنش های مقامات و چهره های مختلف سیاسی را به همراه دارد.

علاءالدین بروجردی که در صحبت‎های چند روز گذشته خود از حتمی شدن فیلترینگ تلگرام تا پایان فروردین ماه جاری سخن گفته بود و پس از آن نیز با وجود واکنش های منفی به این خبر، در مقام دفاع از آن برآمد، همچنان سوژه اصلی رسانه‌هاست؛ (اینجا) و (اینجا) سوژه ای که کمتر کسی در موافقت با آن همراه شده و عموما در انتقاد از او و تصمیمی که به گفته این نماینده مجلس از سوی شورای عالی فضای مجازی اتخاذ شده، موضع گرفته‌اند.

حال با گذشت چند روز از اعلام این خبر و پس از آنکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، چه در مصاحبه های مختلف و چه در صفحات توییتر خود غالبا به انتقاد از این موضوع پرداختند و آن را تصمیم نابجایی خوانده‌اند که راه حل مشکلات موجود نخواهد بود، امروز هم خبر رسید که رییس جمهوری به شدت از این اتفاق ناراحت و نگران است.

بنا بر خبری که در سایت جماران منتشر شده است، حجت‎الاسلام حسن روحانی در دیدار با جمعی از مدیران ارشد کشوری، در واکنش به خبرهای مطرح شده درخصوص احتمال فیلتر تلگرام گفته است: بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان‎ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی.

روحانی ادامه داد: کام مردم را با اینگونه حرف‌ها تلخ نکنید، در فضای بحران بیکاری تیشه به ریشه اشتغال نزنید.

۲۷۲۱۵

دیدگاهتان را بنویسید