خادمی به الف خبر داد؛ نامه روحانی مبنی بر جایگزین کردن تلگرام با امکانات داخلی

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور بر جایگزین کردن تلگرام و کنترلهای لازم در این زمینه تاکید دارد، گفت: حتی از رئیس جمهور نامه ای در این زمینه وجود دارد که به نمایندگان مجلس هم نشان داده شد.

هدایت اله خادمی نماینده ایده و باغملک در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به جلسه فراکسیون ولایی مجلس درباره تلگرام گفت: در این جلسه که صبح روز سه شنبه ۲۱ فروردین برگزار شد، تعدادی از مسئولین اطلاعاتی و امنیتی حضور داشتند که مضرات استفاده از تلگرام تشریح شد.

وی افزود: در این جلسه برخی نمایندگان درباره موضع گیریهای رئیس جمهور درباره فیلتر تلگرام اشاره و در این باره سوال کردند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: بعد از طرح سوال، مسئولین اطلاعاتی و امنیتی به صراحت اعلام کردند که نظر رئیس جمهور بر جایگزین کردن تلگرام با امکانات داخلی  است و حتی نامه ای که رئیس جمهور در این زمینه نوشته بود را به اعضای فراکسیون ولایی مجلس نشان دادند.

خادمی گفت: ظاهرا رئیس جمهور می خواهد تلگرام با امکانات داخلی جایگزین شود اما از طرف دیگر در بین مردم وانمود می کند که مخالف این کار است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور روز گذشته در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت دوازدهم، از ایجاد ۲ میلیون شغل در فضای مجازی سخن گفت در حالی که وزیر ارتباطات بر ایجاد ۲۰۰ هزار شغل نظر دارد و ما معتقدیم حتی این عدد ۲۰۰ هزار هم درست نیست.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر شفاف سازی در مملکت افزود: مقامات سیاسی کشور ما نباید کنشگر سیاسی باشند بلکه باید با تدبیر و ارائه راهکار به حل مشکلات بپردازند.

خادمی با بیان اینکه در هیچ جای جهان رئیس جمهور و مقامات یک کشور به اندازه مقامات ما سخنرانی نمی کنند، افزود: رئیس جمهور و وزرای دولت ما بجای حل مشکلات فقط حرف می زنند. معلوم نیست که چه کسی می خواهد مشکل را حل کند.

وی افزود: جالب است که مواضع آقایان بعضا تضاد دارد و مثلا در یک زمینه و سیاست می بینیم هر کسی یک حرفی می زند که با هم همخوانی ندارد.

منبع: الف

دیدگاهتان را بنویسید