جنگ وایبر با تلگرام

هم اکنون قابلیت‌های جدیدی به نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن پیام رسان وایبر، اضافه شده است و بدین ترتیب، وایبر یک پله به تلگرام نزدیک‌تر شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، یکی از این قابلیتهای جدید که به نسخه به‌روزرسانی شده وایبر، قابلیت پین کردن (Pin) برخی پیام هاست. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند پیام های مورد نظر خود را پین کنند و بدین وسیله توجه سایر مخاطبان و اعضای گروه را به پیام مورد نظر جلب می کنند.

البته این ویژگی جدید مدتهاست که در پیام رسان محبوب و روسی تلگرام وجود داشته است و از زمان معرفی آن تاکنون، کاربران تلگرامی از این قابلیت استقبال بی نظیری کرده اند. بنابراین انتظار می رود برای آن دسته از کاربرانی که همچنان از وایبر برای انتقال اطلاعات و ارسال پیام استفاده می کنند، این قابلیت می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

یکی دیگر از این ویژگی های جدید در نسخه جدید وایبر، اضافه شدن قابلیت پاسخ دادن (reply) به یک پیام خاص است. البته در اینجا نیز باید گفت این قابلیت هم مدتهاست در نسخه های قبلی تلگرام معرفی شده بوده و برای کاربران بسیاری قابل استفاده بوده است.

با ویژگی های جدیدی که به نسخه به‌روزرسانی شده پیام رسان وایبر افزوده شده است، می توان نتیجه گرفت وایبر هم اکنون شباهت بسیار زیادی با پیام رسان تلگرام پیدا کرده است. به گفته برخی کارشناسان، برآورد می شود وایبر با هدف جذب طرفداران و کاربرانی که از وایبر به تلگرام مهاجرت کردند و هم اکنون بیشتر از تلگرام استفاده می کنند، این قابلیت های جدید را به اپلیکیشن پیام رسان خود معرفی و اضافه کرده است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید