ایجاد امکان ارسال پیام ویدئویی در تلگرام

تلگرام در آپدیت جدید خود قرار است ارسال پیام ویدئویی را به لیست قابلیت های این پیام رسان اضافه کند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به گزارش خبرنگارحوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته انتشار خبر آپدیت جدید تلگرام و افزوده شدن قابلیت پیام صوتی برای کاربران در اروپا بسیاری از طرفداراناین پیام رسان را خوشحال کرد تا در به روزرسانی بعدی امکان دسترسی به این قابلیت ازدسته بندی اروپایی خارج شده و برای همه کاربران قابل استفاده باشد.

اما خبرها حاکی از آن استکه گویا تیم پیام رسان تلگرام در نظر دارد در به روز رسانی جدیدش امکان ارسال پیامویدئویی را لیست قابلیت های تلگرام اضافه کند، این گمانه زنی که راوی آن سایت PlanetMobile است نشان می دهد تلگرام بتادر نسخه ۳٫۱۸٫۱ امکان ارسال پیام ویدئویی را برای سیستم عامل اندروید خواهد داشت.

طرفداران پیام رسان تلگرامبا به روز رسانی این نرم افزار با انتخاب عکس میکروفون در این پیام رسان می توانندحالت ویدئو را انتخاب کنند و با نگه داشتن دکمه ضبط اقدام به فیلمبرداری کنند.

گفته می شود این قابلیت بهنسخه اصلی تلگرام نیز افزوده خواهد شد و علاقمندان به استفاده از این ویژگی می توانندنسخه به روز تلگرام را از سایت Planet Mobile دریافت نمایند.

تیم تلگرام هنوز پیام رسمیبرای انتشار این نسخه منتشر نکرده است.

منبع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید