افزایش ظرفیت سوپرگروه‌های تلگرامی به ۱۰۰ هزار نفر

ظرفیت تعداد اعضای سوپرگروه‌های تلگرام هم‌اکنون به ۱۰۰ هزار کاربر رسیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از تلگرام نیوز، اپلیکیشن تلگرام که این روزها یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها به شمار می‌رود، سعی دارد با افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، رضایت کاربرانش را جلب کرده و این فرصت را برای آن‌ها ایجاد کند که از استفاده هرچه بهتر و بیشتر تکنولوژی لذت بیشتری ببرند.

پیام‌رسان تلگرام به تازگی اعلام کرده است که ظرفیت تعداد اعضای سوپرگروه‌های موجود و فعال در این پیام‌رسان را به ۱۰۰ هزار کاربر رسانده است .

یکی از وظایف مهم شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها اطلاع‌رسانی و ایجاد یک بستر مناسب برای آگاه‌سازی کاربران در فضای مجازی بوده است و تلگرام بدین منظور تلاش‌های بسیاری کرده است تا کاربران در گروه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا و تقریبا نامحدود بتوانند به فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی بپردازند.

تلگرام که در چند سال اخیر از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شده، در راستای بهره‌مندی از سرعت و امنیت بالا، علاوه بر پروتکل‌های رمزنگاری پیشرفته از قابلیت دیگری همچون مکالمه محرمانه ( secret chat) برخوردار است و هر از گاهی نیز قابلیت‌های جدیدی را به منظور جلب رضایت کاربران و سهولت در عملکرد آنها به اپلیکیشن خود می‌افزاید.

منبع: ایسنا
Tagged with:

دیدگاهتان را بنویسید