چند % کاربران تلگرام در ایران زندگی می کنند؟

کارشناس و تحلیلگر شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینکه باید تعریف درستی از این شبکه ها داشته باشیم، گفت: در زمان حاضر ۸۲٫۶ درصد از کاربران تلگرام در ایران زندگی می کنند.
به گزارش ایرنا، روح الله مومن نسب شامگاه روز یکشنبه در نشست تخصصی رسانه در تراز انقلاب اسلامی در سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان، افزود: امروز هویت فرهنگی افراد عوض شده و هویت مجازی با هویت حقیقی هرکسی تفاوت پیدا کرده است.
وی پیگیری آموزش سواد شبکه های اجتماعی را در ۲ بخش دانشگاهی و عمومی ضروری خواند و گفت : باید در بخش تکنولوژی علوم مختلف پیشرفت کنیم و به جایگاهی برسیم که از تکنولوژی محصول مناسب با نیازمان تولید کنیم.
وی با بیان این که علم و تکنولوژی خوب است اما محصول آن مهم است، گفت: فناوری هسته ای که همه می گویند خوب است اما با همین فناوری هم می توانیم بمب هسته ای تولید کنیم و هم رادیو دارو که برای زنده ماندن بشر بکار می رود.
وی به ۲ ویژگی مهم اینترنت اشاره و اضافه کرد : ویژگی اول اینترنت این است که هر چند وقت یکبار متحول می شود و اگر همزمان با این تکنولوژی تغییر نکنیم عقب افتاده هستیم.
این تحلیلگر شبکه های اجتماعی، افزایش تنوع شاخه های شبکه های اجتماعی را دومین ویژگی اینترنت برشمرد و گفت: بر اساس مطالعات انجام شده در سال ۹۴، ۲ هزار و ۸۰۰ نوع مسئله در این شبکه ها شناسایی شده که هنوز به آن پرداخته نشده است.
وی یادآور شد : آموزش سواد شبکه های اجتماعی یعنی مردم بتوانند تشخیص دهند که چه محصولی خوب است و ‌چه محصولی بد و از محصول بد استفاده نکنند و از محصول خوب هم خوب و به اندازه استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، نشست تخصصی رسانه در تراز انقلاب اسلامی برای نخستین بار در استان ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان برگزار شد.
معرفی شهدای شاخص در اصحاب رسانه استان، تجلیل از خانواده شهدای رسانه و پیشکسوتان رسانه استان سمنان در دفاع مقدس از برنامه‌های فرهنگی این نشست تخصصی بود.
سازمان بسیج رسانه در استان سمنان از سال ۹۳ افتتاح‌ و فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه از سال ۹۶ باقوت بیشتری آغاز شده و طرح‌های مهم آموزشی و فرهنگی در این استان برنامه‌ریزی‌ شده است.

منبع: عصرایران

1 thought on “چند % کاربران تلگرام در ایران زندگی می کنند؟”

دیدگاهتان را بنویسید