عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه: نمایندگان همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند چون نیاز جامعه است

اعتمادآنلاین نوشت: یک عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به نامه شش نفر از کابینه دولت مبنی بر رفع فیلتر توییتر، یوتیوب و بعضی از شبکه‌های اجتماعی، گفت: نمایندگان در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می‌کنند، پس این موضوع نیاز جامعه است.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار افزود: آنچه مسلم است این است که تکنولوژی و فناوری هر روز توسعه پیدا می‌کند. اگر امروز یک شبکه بسته شود جای دیگری باز می‌شود. با این‌گونه شیوه‌ها نمی‌توان محدودیتی برای تکنولوژی و فناوری ایجاد کرد.

او ادامه داد: باید فرهنگ مردم را بالا ببریم و واقعیت‌ها را به مردم بگوییم. از سوی دیگر هم توان داخلی خودمان را بالا ببریم تا مردم بتوانند از توانمندی‌های داخلی استفاده کنند و در کنار این توانمندی اعتمادسازی بیشتری را هم به وجود بیاورند.
این نماینده مجلس گفت: نمایندگان در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که رفع فیلتر نیاز جامعه و خواسته مردم است و نباید این خواسته‌ها و مطالبه مردم را نادیده گرفت. زمانی که نیاز و مطالبه مردم نادیده گرفته شود به نحو دیگری مردم نیاز خود را تأمین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید