صدا وسیما به دنبال جدا کردن دولت و حاکمیت است/ تزریق یاس و ناامیدی نتیجه‌ای جز عصبانیت ندارد /ادامه فیلتر تلگرام به صلاح نیست

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت بدنه‌ای از حاکمیت است اما رسانه ملی دولت را جدا محاسبه می‌کند در حالیکه مردم همه اتفاقات را نتیجه عملکرد کل حاکمیت می‌دانند ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی در اشتغال و تجارت وجود ندارد اما اگر فقط آن‌ها را بیان کنیم نوعی سیاه نمایی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مسعود خوانساری در نشست خبری با انتقاد از تزریق یاس و نا‌امیدی در جامعه گفت: متاسفانه نتیجه این وضعیت چیزی جز افزایش تنش و عصبانیت در جامعه نیست.

خوانساری ادامه داد: من بار‌ها با صدا و سیما مصاحبه کرده‌ام و از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کردم ضمن آنکه در جای خود از دولت بابت حرکت‌های مثبت تشکر و قدردانی کرده‌ام اما متاسفانه در هنگام پخش فقط آن قسمت که انتقاد بوده پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت بدنه‌ای از حاکمیت است اما رسانه ملی دولت را جدا محاسبه می‌کند در حالیکه مردم همه اتفاقات را نتیجه عملکرد کل حاکمیت می‌دانند ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی در اشتغال و تجارت وجود ندارد اما اگر فقط آن‌ها را بیان کنیم نوعی سیاه نمایی است.

وی تصریح کرد: در خبر‌ها می‌آید که فساد وجود دارد و برخی از مسولین و فرزندان آن‌ها اعمال خلاف قانون را انجام می‌دهد سوال اینجاست اگر چنین چیزی وجود دارد چرا قوه قضاییه برخورد نمی‌کند و تکلیف ان را روشن نمی‌کند تا جلوی این فساد‌ها و از آن مهم‌تر خبر و تاثیرات آن در جامعه گرفته شود.

خوانساری با اشاره به فیلتر تلگرام و اینستاگرام گفت: اینکه به خاطر شرایط حساس دولت مجبور شد این اپلیکیشن را فیلتر کند را می‌توان درک کرد اما ادامه آن به صلاح نیست.

وی تاکید کرد: ما نباید به دنبال برخورد سفت و سخت باشیم تعطیل کردن فضای مجازی دیگر جواب نمی‌دهد بلکه باید به دنبال راهکاری باشیم که وقتی بحران به وجود آمد کسب و کارهای اینترنتی دچار مشکل نشود.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید