تلگرام نسخه ویندوزفون را به‌روزرسانی کرد

اپلیکشن پیام‌رسان تلگرام، نسخه ویندوزفون خود را به‌روزرسانی کرد که برخی قابلیت‌های جدید نسخه اندروید و iOS پیام‌رسان تلگرام را داراست.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت windowslatest، تلگرام کمتر از یک ماه پیش بود که با انتشار پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه ۴٫۴ این اپلیکیشن برای گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS و اندروید خبر داد. در این نسخه به غیر از بهبود عملکرد کلی پیام رسان، می توان گفت که شاهد قابلیت‌های جدیدی بودیم که توانست تجربه کار با تلگرام را ارتقاء ببخشد.

اما هم اکنون جدیدترین نسخه پیام رسان تلگرام در ویندوزفون به نسخه ۲.۷.۰.۰ ارتقاء یافته است، این نسخه جدید تلگرام در سیستم عامل ویندوزفون قابلیت های جدید نسخه گوشی این پیام رسان از جمله امکان انتشار و ارسال موقعیت مکانی زنده و آنی را داراست.

کاربران می توانند با استفاده از امکان به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دیگر کاربران، موقعیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و برای دوستانشان امکانی فراهم کنند که موقعیت آنها روی نقشه را به طور زنده ببینند. برای استفاده از این قابلیت کافیست به بخش Location رفته و گزینه ‘Share My Location for…’ را انتخاب کنید.

کاربران تلگرام در گوشی‌هایی با سیستم عامل ویندوز فون از این پس قادر خواهند بود اعضای جدید سوپر گروه تلگرامی را به منظور بازرسی تاریخچه پیام ها چک کنند. تلگرام در کنار اعلام پشتیبانی از زبانهای جدید، از راه اندازی یک پلت‌فرم ترجمه هم در  این اپلیکیشن خبر داده تا کاربران ساکن هر کشور بتوانند با عضویت در آن به ترجمه بخش های مختلف این اپلیکیشن به زبان مادری خود به صورت داوطلبانه کمک کنند. در واقع آنها می توانند در مواقع  نیاز به ترجمه در زمان گفت‌وگو، از قابلیت پلت‌فرم ترجمه یعنی “translations.telegram.org” استفاده کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید