تلگرام در تسخیر ایرانی ها

حدود ۲ هزار کانال فارسی زبان در طی ۲۴ ساعت به تلگرام اضافه شدند. بنابر آخرین آمار اعلام شده توسط پژوهشگاه فضای مجازی تا صبح روز هفتم بهمن، ۷۶۱ هزار و ۳۲۱ کانال فارسی زبان در تلگرام به ثبت رسیده‌اند. این در حالی است که در تاریخ ششم بهمن این عدد ۷۵۹ هزار و ۳۷۰ عدد بود.

پول نیوز-حدود ۲ هزار کانال فارسی زبان در طی ۲۴ ساعت به تلگرام اضافه شدند. بنابر  آخرین آمار اعلام شده توسط پژوهشگاه فضای مجازی تا صبح روز هفتم بهمن، ۷۶۱ هزار و ۳۲۱ کانال فارسی زبان در تلگرام به ثبت رسیده‌اند. این در حالی است که در تاریخ ششم بهمن این عدد ۷۵۹ هزار و ۳۷۰ عدد بود.
البته گفتنی است که تعداد کانال‌های به روز شده تنها ۲۵۸ هزار و ۸۶۶ عدد اعلام شده است.
مرکز ملی فضای مجازی در آخرین گزارش خود، هفتم بهمن ماه پربازدیدترین ساعت تلگرام فارسی را ساعت ۲۲ اعلام کرده و گفته است در حالی که در ساعتی مانند ۸ صبح، تنها ۹۲ هزار و ۵۲۲ نفر کاربر آنلاین در تلگرام رویت شده در ساعت ۲۲ همان روز، ۲۸۷ هزار و ۳۷۱نفر در تلگرام بوده‌اند.
در آخرین تاریخ ثبت شده، طی یک روز کامل ایرانی‌ها بیش از ۳ میلیون و ۱۱۱ هزار پست در تلگرام خود به اشتراک گذاشته‌اند.
این در حالی است که تنها یک هفته قبل یعنی در تاریخ سی‌ام دی ماه، در یک روز دو میلیون و ۴۸۱ هزار پست به اشتراک گذاشته شده بود و این اعداد به ما می‌گویند که با گذشت یک هفته بیش از ۶۰۰ هزار پست بیشتر رد و بدل شده است.
متوسط بازدید هر مطلب از سی ام دی ماه تا دهم بهمن ماه بین هزار و ۳۵ تا هزار و ۵۶۲ بار اعلام شده است.
تلگرام در تسخیر ایرانی ها

منبع: عصرایران
Tagged with:

دیدگاهتان را بنویسید