آیت‌الله شاهرودی: دشمنان دنبال ورود ارز بدون پشتوانه از طریق تلگرام به کشور هستند/ مردم به خرید جنس داخلی تعهد داشته باشند

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دشمنان سعی دارند از طریق تلگرام ارزی را وارد کشور ما کنند که هیچ پشتوانه‌ای ندارد.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی معرفی کرده‌اند و اگر ما بخواهیم اشتغال داشته باشیم و روی پای خود بایستیم، باید همه از کالای داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه همه مردم کشور باید به خرید جنس داخلی تعهد داشته باشند، اضافه کرد: حتی اگر احساس کنیم در جاهایی ضرر می‌کنیم باید حتماً از جنس ایرانی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: دشمنان در تحریم‌ها تنها تکنولوژی‌های مهم را تحریم و حرفی روی وارد کردن اجناس عادی و مورد استفاده با هدف خارج کردن ارز و ضربه‌زدن از این طریق به اقتصاد کشور ندارند.

حسینی‌شاهرودی به فضای مجازی و برخی پیام‌رسان‌های هم اشاره کرد و متذکر شد: امروز دشمنان با بهره‌گیری از این ظرفیت، ضربه‌های زیادی را بر بستر خانواده، اجتماع و غیره کشورها وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد اغتشاش و تنش در جوامع مختلف استفاده می‌کنند، یادآور شد: امروز اگر استکبار جهانی از پیام‌رسانی مانند تلگرام و … می‌کند، به دلیل منافع زیادی است که از این بستر عایدشان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند از طریق تلگرام ارزی را وارد کشور ما کنند که هیچ پشتوانه‌ای ندارد.

حسینی‌شاهرودی به نقش ایران در امنیت منطقه و شکست گروهک تروریستی داعش اشاره و تأکید کرد: دشمنان برنامه‌‌ریزی پیچیده‌ای را برای تسلط بر خاورمیانه با ایجاد و حمایت از گروهک تروریستی داعش کرده بودند، اما با ایثار و شجاعت شهدای حرم و نیروهای ارزشمند ایران اسلامی این توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

وی به قدرت بالای ایران در بحث نقطه‌زنی و … اشاره و تشریح کرد: ایران در برابر کشورهایی که بخواهند به مظلومان ظلم کنند در هر جایی باشد ایستاده و همین امر موجب ترس دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به قدرت ایران در زمینه ذخایر مختلف خدادادی از جمله نفت و گاز و غیره گریزی زد و افزود: امروز توان هسته‌ای ایران که جنبه استفاده در حوزه‌های مختلف کشاورزی، درمانی و … دارد موجب ترس و خشم دشمنان شده است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه انرژی پاک در آینده انرژی هسته‌ای است، گفت: فرق ایران با سایر کشورهایی که در این حوزه تلاش می‌کنند این است که این چرخه سوخت دست خودمان بوده و دیگر دستمان زیر سنگ آنها نیست.

منبع: عصرایران
Tagged with:

دیدگاهتان را بنویسید