آموزش جلوگیری از هک شدن تلگرام

در این گزارش قصد داریم نحوه قرار دادن پسورد برای ورود به تلگرام هم نسخه ویندوز و هم نسخه اندروید را برای شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان همواره حفظ حریم خصوصی از بزرگترین دغدغه های کاربران در دنیای مجازیو به خصوص شبکه های اجتماعی است ، بی شک تلگرام پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی حال حاضردر ایران است که در این گزارش قصد داریم نحوه قرار دادن پسورد برای ورود به تلگرامهم نسخه ویندوز و هم نسخه اندروید را برای شما آموزش دهیم.

کلیات کار در هر دو ورژن مشابه است ابتدا توضیحاتکلی را مطالعه نموده و سپس با دنبال کردن تصاویر تنظیمات لازم را بر روی تلگرام خودانجام دهید. در اندروید وارد Settings شده و سپس گزینه Privacy and Security را لمس کنید حال در قسمت Security بر روی گزینه Passcode Lock لمس نمایید مانند شکل بر روی دکمه لمس نموده و در صفحه باز شده رمز راوارد کنید (چهاررقمی) خود بخود وارد صفحه بعد خواهید شد و مجدد رمز خود را وارد کنیدکار تمام است من بعد برای ورود به تلگرام باید رمز وارد شود.

در نسخه ویندوز وارد Settings شده و در قسمت Advanced بر روی Turn onlocal passcode کلیک کنید رمز خود را دوبار وارد نمودهو Save نمایید کار تمام است.

 

منبع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید