نمایشگاهی در فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام

بهزاد شیشه‌گران که نمایشگاه آثارش را به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه به شکل آنلاین برگزار کرده، در این‌باره توضیحاتی داد.

این هنرمند نقاش و گرافیست در گفت‌وگویی با ایسنا درباره برگزاری نمایشگاه آنلاین گفت: با ظهور شبکه‌های عظیم اجتماعی از چهار، پنج سال پیش مجالی یافتم تا از این پدیده شگفت‌انگیز برای عرضه آثارم با آزادی بیشتر در فضای تجسمی، بدون محدویت‌های حاکم بر دیگر رسانه‌ها، به راحتی و با سرعت در هر موقعیتی از شبانه روز با مخاطبین وسیع‌تری آثارم را به اشتراک بگذارم. فضای مجازی به من کمک می‌کند تا در لحظه نسبت به مسائل پیرامونم واکنش نشان دهم.

او ادامه داد: فضای مجازی موجب می‌شود تا این حقیقت ناامید کننده و ناهنجار ترافیک تهران را تا حدود زیادی برای مخاطبین خود تسهیل کنم و بدون تعطیلی، بدون سرما و گرما، فراتر از مرزهای جغرافیایی از این دشواری عظیم عبور کنم و تصویر یا مطلب مورد نظر خود را در یک ثانیه با صدها و حتی هزاران نفر در سراسر جهان به اشتراک بگذارم. از سویی می‌توانم علاوه بر بهره مند شدن از گالری‌های موجود در شهر تهران این امکان را داشته باشم تا با مخاطبین خارج از ایران هم در ارتباط باشم. و هزینه‌های چاپ و نشر را کم کنم.فضای مجازی باعث می‌شود به جای اینکه شما با دشواری از نمایشگاه من دیدن کنید، من به راحتی در خلوت زندگی شما حضور یابم؛ همچنین امکان نظرسنجی و ارزیابی بسیار آسان‌تر و به‌روزتر است و هنرمند از آخرین خواسته‌های مخاطبان خود مطلع می‌شود.

شیشه‌گران درباره آثار این نمایشگاه گفت: این آثار نقاشی که در مجموع شامل ۱۵ تا ۲۰ اثر است با تکنیک کلاژ در ابعاد مختلف کار شده که به مدت ۲۰ روز هر روز ساع ۱۴ یک اثر در فیسبوک، اینستاگرام، و تلگرام به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید