ماجرای رفع موقت فیلتر تلگرام و اینستاگرام در اینترنت های ADSL کشور چه بود

شب پیش تلگرام و اینستاگرام در اینترنت های ADSL کشور باز شده و بدون مشکل کار می‌کرد ؛ رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در اینترنت خانگی می‌تواند خبری خوش برای کاربران این اپلیکیشن و نوید بخش رفع مشکلات این شبکه های اجتماعی در ایران باشد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت‌نیوز، طبق گزارش های متعدد کاربران از سراسر کشور، شب گذشته برای دقایقی، دسترسی به اپلیکیشن‌های تلگرام و اینستاگرام در اینترنت های خانگی (سرویس ADSL) مقدور شده و برای مدت زمانی کاربران بدون مشکل قادر به استفاده از این اپلیکیشن‌ها از طریق سرویس دهنده های ADSL بودند؛ با این حال دسترسی به تلگرام و اینستاگرام در اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل همچنان قطع بود.

به دنبال اغتشاشات اخیر در کشور، دسترسی به اپلیکیشن‌های تلگرام و اینستاگرام در ایران طی روزهای گذشته فیلتر شده بود اما بسیاری از مسئولین مربوطه موقتی بودن این محدودیت ها را اعلام کرده بودند. حال به نظر میرسید رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام از شبکه اینترنت خانگی ADSL آغاز شده است.
اما درست دقایقی پس از رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام ، مجددا محدودیت ها در تمام شبکه اینترنت ایران بر روی این دو اپلیکیشن اعمال شد و به نظر می‌رسد رفع فیلتر یک اشکال فنی بوده باشد!

منبع: جام جم

دیدگاهتان را بنویسید